Slovenija

Lani umrlo 13 žensk, v pripravi zakonske spremembe za hitrejše ločitvene postopke

Ljubljana, 10. 10. 2023 08.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

"Kot družba imamo težave," meni minister Luka Mesec, ki skupaj s centri za socialno delo in nevladnimi organizacijami začenja akcijo o ozaveščanju o nasilju nad ženskami. Obetajo se spremembe družinskega zakonika na področju ločitvenih postopkov. Primeri nasilja so bolj kompleksni, kot so bili v preteklosti, menijo v društvu SOS telefon. Ocenjujejo, da se je število primerov nasilja povečalo za 20 odstotkov.

Ministrstvo začenja akcijo ozaveščanja o nasilju nad ženskami.
Ministrstvo začenja akcijo ozaveščanja o nasilju nad ženskami. FOTO: Bobo

Na ministrstvu za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti danes skupaj s centri za socialno delo in nevladnimi organizacijami začenjajo akcijo ozaveščanja o nasilju nad ženskami. 

Minister Luka Mesec je na novinarski konferenci nasilje izpostavil kot resno problematiko, pri tem pa je izpostavil, da je bilo lani pri nas ubitih 13 žensk. Navedel je tudi nekaj podatkov o nasilju iz evropske raziskave iz leta 2014, ki je pokazala, da je imela izkušnjo fizičnega nasilja skoraj vsaka tretja ženska v Evropi, izkušnjo z eno od oblik spolnega nasilja vsaka deseta, vsaka 20. pa je bila posiljena. Samo 14 odstotkov žensk je najhujše primere nasilja s strani partnerja prijavilo, četrtina žrtev pa je kot razlog, da nasilja niso prijavile, navedla, da so jih obdajali občutki sramu in krivde.

"To pomeni, da imamo kot družba težavo," meni. Stereotipno namreč po njegovih besedah velja, da si žrtve nasilje izmislijo, a Mesec opozarja, če ni mogoče ravno obratno, da žrtve nasilje zamolčijo, ker jih obdajajo občutki sramu in krivde ali pa enostavno zato, ker so prepričane, da jim družba ne bi verjela. To je po njegovih pojasnilih tudi povod za akcijo ozaveščanja.

24. novembra konferenca ob mednarodnem dnevu boja proti nasilju nad ženskami

Pri akciji so se povezali s centri za socialno delo in nevladnimi organizacijami ter drugimi resorji, aktivnosti pa bodo izvajali v prihodnjem mesecu in pol. V sredo tako pripravljajo izobraževanje socialnih delavcev o tem, kako ravnati z žrtvami družinskega nasilja, kako preprečevati nasilje in kako pomagati.

Kot je napovedal minister, bo Društvo SOS telefon za ženske in otroke - žrtve nasilja izdalo publikacijo z zgodbami žrtev, ker se žrtve pogosto prepoznajo, ko preberejo sorodne zgodbe. Skupaj z ministrstvoma za pravosodje in za notranje zadeve pa 24. novembra pripravljajo konferenco ob mednarodnem dnevu boja proti nasilju nad ženskami na Brdu, kjer bodo predstavili tudi orise sprememb družinskega zakonika na področju ločitvenih postopkov, da bi bili ti hitrejši, z manj ustvarjanja konfliktnih situacij, ki se lahko sprevržejo v nasilje, in da bi bili otroci bolj zaščiteni. Priprave sprememb želijo po njegovih besedah zaključiti v nekaj mesecih.

Nasilje v družini
Nasilje v družini FOTO: Shutterstock

Ključno zagotavljanje kratkoročne in dolgoročne varnosti žrtve

Po besedah Katarine Hiti iz Skupnosti centrov za socialno delo je pri obravnavi nasilja v družini ključno zagotavljanje kratkoročne in dolgoročne varnosti žrtve. Centri za socialno delo pri tem sodelujejo z različnimi deležniki, oblikujejo individualne varnostne načrte za žrtve, če so vpleteni otroci, načrtujejo tudi ukrepe za njihovo zaščito.

Hiti je poudarila, da imamo vsi možnost prijaviti nasilje v družini. Prijavo je mogoče podati na centrih za socialno delo in na policijskih postajah, lahko tudi anonimna. Pred nasiljem si ne smemo zatiskati oči, z njegovo prijavo pa bomo mogoče preprečili kak tragičen dogodek.

Kot je pojasnila, pomoč nudijo tudi povzročitelju nasilja, povabijo ga na pogovor in skupaj z njim naredijo načrt pomoči, ga vključijo v obravnavo v okviru storitev centra za socialno delo ali nevladnih organizacij, denimo na treninge nenasilne komunikacije. "Vsak povzročitelj nasilja ima seveda tudi svoje stiske in težave," je pojasnila.

Na vprašanje, koliko povzročiteljev nasilja se na vabilo odzove, je odgovorila, da udeležba ni obvezna, da pa ko jim napišejo, da je lahko vključitev v treninge tudi olajševalna okoliščina pri obravnavah na sodišču, pa povzročitelji v veliki večini pridejo na center za socialno delo. Tiste, ki ne pridejo, pa poskušajo privabiti še na druge načine, saj jih lahko tako tudi opolnomočijo.

Število primerov nasilja se je povečalo za 20 odstotkov

Maja Plaz iz SOS telefona pa je spomnila, da so pred dvema letoma, v času epidemije covida-19, podaljšali odprtje telefonske linije, ki je začela delovati 24 ur. Že zaradi daljšega odprtja so prejeli več klicev, tudi na druge programe društva se obrača več žrtev, ocenjujejo, da se je število primerov nasilja povečalo za 20 odstotkov, je dejala. Po njenih besedah pa je zaskrbljujoče, da se število prijavljenih primerov nasilja ni povečalo.

Omenila je tudi, da so primeri nasilja bolj kompleksni, kot so bili v preteklosti. Pri tem je omenila denimo ekonomsko nasilje, ko ženskam ni dovoljeno v službo, ki bi si jo želele. Postopki na sodiščih pa po njenih opozorilih trajajo zelo dolgo, zato ženske še dolgo ne morejo v miru zaživeti. Preveč pogosto se zgodi tudi, da je žrtev obtožena, da je maščevalna, manipulativna, da poskuša odtujevati otroka, spregleda pa se nasilje. Pomembno je, da se ne zamenjujeta nasilje in konflikt, pozornost in nadzor, ljubosumje in ljubezen, je še poudarila Maja Plaz.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (248)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2023 18.52
-1
Piše se 10. oktober 2023. Objavi se članek, ki kritizira situacijo, v kateri moški izpadejo slabo. Iz pepela vstane stumfeta, slovenska Wonder Woman. Prikotali se do osebnega računalnika, natoči si 2 litra vode in s polnimi usti veganskega obroka napade tipkovnico. Z vsako napisano besedo bolj kaže svoj intelekt, zaradi katerega se povprečen bralec vpraša, če so pa mogoče res ženske v primerjavimi z vsemi od ameb naprej manj inteligentne, kot je to slišal nekoč v lokalni krčmi, med ljudmi, ki ne znajo prešteti do 15. Tone in tone v brezno svoje domišljije in neumnega pogleda na svet. Ampak to je ne ustavi. Ob 22 se komentiranje zaklene. Stumfetina tipkovnica pregreta do konca. V svoji glavi je zmagala. Mogoče se z zadnjimi močmi odide stuširat (verjetno ne). Poboža svojih 5 mačk, ki označujejo po stanovanju vse povsod in odide spat z mislijo, da je svet z njeno pomočjo lepši. Pa to je ljubezenska zgodba, kakršne svet še ni videl in lagal bi, če bi rekel, da nisem potočil vsaj 2 solz.
stumfeta
10. 10. 2023 18.59
+1
Veš kaj je najbolj komično od vsega. Ker si domišljaš, kako si pameten, ko se spuščaš na osebni nivo in se delaš norca iz ljudi, a v vsem tem času nisi bil sposoben enega komentarja napisat, s katerim bi uspel mojemu kontrirat :)
CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2023 19.05
-1
stumfeta
10. 10. 2023 19.07
+1
Oh hvala. Ta drugega mi je pa desc prlimal :)
stumfeta
10. 10. 2023 19.11
+0
Ampak ej, a ni zanimivo. Recimo, še en komentator tukaj gor, očitno moškega spola, vas je označil za paciente, pa zblojence, ampak ne, njemu ne žal besede, name, ane Cestni, ker si jaći :)
Animal_Pump
10. 10. 2023 17.18
+3
Uglavnem zarad takih pacientov...pa maminih sončkov, permisivno vzgojenih..brez empatije, ki mislijo, da jim vse pripada...hcerko treniram MMA že od malega...v prihodnosti ji bo to še kako prav prišlo. Ko bo starejsa jo bom pa še na trening s posebnimi efektivnimi rekviziti peljal. Sej veste...prepoved približevanja je samo papir. Po drugi strani pa upam in bi raje videl, da mi snaho domov pripelje...kot pa enega zblojenca.
CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2023 16.52
-1
stumfeta more malo na zrak. Pa moškega si poiskat. Pa družino ustvarit. Ampak kako jo bo, če še kuhat ne zna.
stumfeta
10. 10. 2023 16.58
+2
Uau Cestni...., res, veš, nekatere ženske res nimamo težav s tem, da se nam podtika neko neresnično življenje, ker nekateri mislite, da nas boste tako utišali. Ker so po vaših natolcevanjih vse feministke samske, pa brez otrok, ker so valda samske, pa kaj vem kaj še vse.
CestniKolesar370Wattov
10. 10. 2023 18.43
-2
Saj se ti pa vidi. Trobentaš po tem portalu levo in desno. Če bi si našla moškega, ti to še na pamet ne bi prišlo. Živela bi srečno vse do konca svojih dni, tako pa pač ne. Pa ne pozabi mačke nahranit (vseh 5).
stumfeta
10. 10. 2023 18.51
+2
Na levo in na desno, a? Ti si danes komentiral že pod tremi različnimi novicami. Jaz pod eno. Ampak ja valda, jaz sem tista, ki komentiram na levo in na desno. Samska seveda, mačke, seveda. Devica? Noben me noče? Resno misliš, da si božji dar za ženske in da se vse za tabo mečejo? Resnica je po difoltu drugačna.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.42
+2
Poznam več deset primerov, ko so moški kasirali ovadbe, ki so jih maščevalne bivše vlagale. Ovadbe zaradi "nasilja", tako, da je človek moral dokazovati, da je bil v času, ko je ona prijavila "nasilje" 200 km stran (s pričami in bančnimi izpiski). ČEz čas je bila ovadba zavržena, ampak tej ženski se ni zgodilo ničesar zaradi krive ovadbe. Pa to ni bila ne prva kriva ovadba z njene strani, ne zadnja. Človek pa je na robu z živci in konstantno ga je strah, kaj si bo spet izmislila. In konstantno si izmišlja nove zadeve. Ko mi je človek razlagal, kaj mu je vse ušpičila, sem ga moral ustavit, mu dat roko in mu čestitat, da se je zadržal, da ni prišlo do fizičnega nasilja. Ta ženska mu dobesedno uničuje življenje, odnose in službo. In to vsakodnevno in to po tem, ko sta že več kot eno leto narazen.
stumfeta
10. 10. 2023 16.53
+1
Ne, ne poznaš več kot deset primerov, ko so moški kasirali ovadbe. Največ kar je na stvari je to, da pač poznaš precej nasilnih moških, po vsej verjetnosti ste skup gor rastli, pa podpirali nečednosti drug drugega, pa se kot prvo sploh ne počutite, kot da ste nasilni in kot drugo, drug drugemu verjamete vse, kar vam drugi naložijo. In izvoli še kak drug primer dat, ne samo tega enega, ki ga na vse pretege promoviraš. Dej, da vidimo koliko domišljije imaš.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.06
+0
OK, no pa dajva. Enega je žena zapustila, ker se je spečala s sodelavcem, imata 2 sina, dvojčka stara 6, poročena sta bila 10 let, skupaj pa še malo čez. Prej vedno lovey dovey, skos se ljubčkala in za rokce držala, zdej ko je pa stran šla, pa je izjavila, da jo je redno posiljeval in da ona ni nikoli hotela spati z njim, pa da jo je vedno prisilil v spolne odnose. Čeljust mi je dol padla, desc ji ni nikol lasu skrivil, garantirano.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.09
+0
Naslednji primer je, ko sta imela (drug par) obravnavo na sodišču, je nas obravnavi povedala, da ji je pred sodiščem glavo porinil v zid, na srečo je sodnik rekel, da je prišel za njim v zgradbo sodišča in da ve, da se nič takega ni zgodilo.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.12
+0
Pol je en primer, ko sta se dva ločila, sodišče je odločilo, da hišo prevzame mož, ženo pa mora izplačat, pa je prišla ženska še kuhinjo odmontirat s svojima bratoma. On je stal zraven, da vidi, kaj bo vse vzela, pa ga je napadla in ga začela odrivat, on je samo obe roke dvignil, pa se stran obrnil, pa ga je prijavila na policijo, češ da jo je napadel. Hvala bogu, da je vse snemal njegov prijatel na mobilni telefon, drugače ne vem, kako bi se vse končalo...
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.13
-1
stumfeta
10. 10. 2023 17.14
+0
Več deset. In čakam. In ne, ne moreš vedet, da ji nikoli ni skrivil lasu, ker nisi živel z njima. Ko se bo nasilje dogajala vsem na očeh, bodo stvari drugačne, kot so sedaj, ko ostaja za zaprtimi vrati. In upam, da ti je jasno, da lahko začnem tudi jaz pisat o več deset primerih. Samo povej, če bi rad kaj slišal. Recimo kako je bivši prijateljico v petem mesecu nosečnosti po štengah zabrisal. Pa kako so ji policaji povedali, da če se prijava izkaže za lažno, da bo ona plačala kazen. Pa čisto slučajno sme poznala oba. In tip se je pred mano hvalil in to v smehu, kako jo je udaril. In se zresnil šele ko sme ga vprašala, zakaj mu je to smešno.
stumfeta
10. 10. 2023 17.16
+2
Gremo naprej? Ti povem, kako je tip, ki sem ga jaz poznala 20 let, varal mojo drugo prijateljico, najprej da vemo, med prvo nosečnostjo, nato vmes, pa potem še med drugo? Pa kako si je izmišljeval, da sta samo frenda? Pa kako so šle vse cunje za otroka in hrana več ali manj iz njenega žepa, ker za njega so bila strgana otroška oblačila še vedno čist ok? Pa kako se je potem končno odselil k svoji ta novi, s katero je varal to prijateljico, pa ji razlagal, kako je njegova bivša grozna?
stumfeta
10. 10. 2023 17.18
+1
Al pa recimo, kako je tip brez službe, brez delovnega dneva pravzaprav, 13 let živel pri bivši, trdil, da je plačeval vse, od kredita do hrane, ona pa nič? Pa kako mu je vse vzela, a dejansko polovica stanovanja pisana na njene starše. Pa vse je on spucal, pa vse je on naredil, a kadar si bil potem pri njemu, ko ga je končno zbrcala, vse usrano do konca.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.18
-1
Po lvem za primer, ko sta šla dva narazen, sodišče je določilo skrbništvo ženski, njemu pa stike. Ona je preprečevala stike, podajala nove in nove ovadbe, revež 10 let hčerke ni videl, čeprav je imel sodno določene stike, plačeval je redno preživnino. Policisti so vlagali ovadbe proti mami zaradi neomogočanja stikov, mislim, da vsaj 10 kom. Nikoli se ji ni zgodilo ničesar. Po desetih letih, kar ni videl hčerke, pa mu prbije, da kaj se usaja, saj itak ni on oče, da ga je prevarala na eni žurki 9 mesecev prej. Naredili so DNK test in res ni njegova, preživnino pa mora še kar naprej plačevati...
stumfeta
10. 10. 2023 17.18
+0
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 17.20
+1
Ja, kar daj. tdi jaz lahko komot nadaljujem.
stumfeta
10. 10. 2023 17.24
+0
dannyer
10. 10. 2023 17.57
+0
veliko laganja zavajanja je na zahodu v uk cela industrija kako v drižinskih zakonih zavajajo lažejo prav žensk saj jih te organizacije učijo. in prav leva ideologija uničuje zakoen.
kordalis977
10. 10. 2023 20.31
-2
Ni važno kater spol je nasilje je nasilje. Laž je laž. Ženske k so res pretrpele fizično nasilje ponavadi ne upajo tega prijavit. Zato so velikrat prijave, ki so, lažne. Tle bo večno problem za tistih malo k na koncu zberejo pogum za prijavo, ker se jim ne vrjame. Sam kaj so pa ene ženske u stanju narest, da se maščujejo in use poberejo moškemu in se na koncu še usem smilijo, to pa ne morš verjet. Družla sm se s žensko k je varala moškega z kerim je mela otroke, non stop. Ni da ni. On se odpelje njo že pobere drug. Kao ona je kuhala cel dan golaš, sam naročila ga je v gostilni. Potem jo je enkrat mati od njenga dobila, da to dela je bil cel halo kako njegova mati laže pa da ne sme več h njim hodit in mora on prekint stik. Pri meni enkrat žuramo, ona me prepriča da pokličem njenga, da mu ona use pove. Ko mu je use povedala on reče, da use ve!!!!!! Usak normaln moški bi me že zdauni udaru, mu je ona na to rekla, on jo je sam gledu in reku, da točn ve zakaj bi ona to rada. Pol mu je pa take delala, da se mi je tolk smilu, da sm bla njegova priča ko ga je tožla za preživnino. Use ji plačuje, use kar lahko ona pa še vedno govori, da nima za hrano za otroke, da ji on nč ne da. Še velik hujših zgodb je kako se ženske lažejo o moških, da dobijo pozornost, se maščujejo, sam to je preveč za tle gor.
Blue Dream
10. 10. 2023 16.30
+1
Štrumfeta nismo več v prejšnjem stoletju. Preklopi na 21. stoletje počasi
stumfeta
10. 10. 2023 16.38
+0
Kaj je Blue Dream, sme nekje drugje napisala, da se i ne da več s tabo ukvarjat, pa je treba tukaj še mal sprovocirat. Ok. Naj drugi komentatorji preklopijo na 21. st., recimo tisti, ki razpreda o žlahtnem patriarhatu, pa bom jaz počakala, da se mi vsi pridružite v 21. st.
Blue Dream
10. 10. 2023 17.02
-4
stumfeta
10. 10. 2023 17.07
+2
Blue Dream
10. 10. 2023 17.20
-3
stumfeta
10. 10. 2023 17.24
+1
Blue Dream
10. 10. 2023 19.12
-1
stumfeta
10. 10. 2023 20.18
+1
Animal_Pump
10. 10. 2023 16.05
+1
Berem, da sam ženske dobijo skrbništvo. Poznam primer ,ko je tip dobil skrbništvo in mu je žena rekla...naj ima otroke on, da bo plačevala tisto preživnino. Po nekaj tednih jo je prosil, če otroke ona vzame, da bo raje on preživnino plačeval. Problem je pa največkrat, ko tastaradva otroke uporabljata za orožje drug proti drugemu. Ko eden popusti...oziroma pokaže, da mu je vseeno kdo ima otroke in koliko časa..se zadeva ponavadi umiri, ker drugi ne ve s čum bi ga potem prizadel. Bzv uglavnem...da pa omega cucki ne prenesejo tega, če jih žena prevara...in jo gredo ubit? Če ste ste tok zglajzani, nesamozavestni, ljubosumni slabiči...bodite raje sami...al pa si ančko nabavite, če takih stvari ne prenesete.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.01
+2
Razne Štrumfete nalagajo tako, da se kar kadi, govorijo na pamet in pavšalno.
stumfeta
10. 10. 2023 16.11
-1
Razni norci lažejo, da se kadi še malce bolj, dokažejo ne nič, potem začnejo pa z obračunavanji na osebni ravni, ko jim zmanjka.
Kollerik
10. 10. 2023 17.03
-3
Glede osebe ravni se lahko kar sebe bereš
stumfeta
10. 10. 2023 17.07
+3
Kollerik, in ker ponovno očitaš, bom ponovno napisala. Jaz grem na osebno raven točno tisti trenutek, ko gre nekdo proti meni na osebno raven. Niti v enem primeru nisem jaz začela. :)
KLADIIVO
10. 10. 2023 16.00
-1
Današnje ženske vidijo samo denar,minili so časi,ko so bila čustva.
stumfeta
10. 10. 2023 16.10
-1
Kollerik
10. 10. 2023 16.12
-1
Kaj že piše Grunfu iz Alana Forda na majici? Nekoč so ženske čakale princa iz bajke, danes čakajo princa iz banke.. 🤣
stumfeta
10. 10. 2023 16.19
-1
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.39
-1
Ti pa Smrkce, a to je pa boljša referenca?
stumfeta
10. 10. 2023 16.51
+2
Am....zdej ne vem al si dejansko tok .... al samo nezmožen narest pravilno primerjavo oz. nisi sposoben niti užalit? Kje konkretno sem Smrkce za referenco dajala? Al je to tko, kokr da potem ti norce za referenco daješ?
Kollerik
10. 10. 2023 16.56
-3
Tebi je pa res nekdo nekaj grdega naredil 😁
stumfeta
10. 10. 2023 16.59
+1
Sprašujem se, kaj grdega je nekdo naredil tebi, da ti je nekaj takega lahko smešno.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.59
+1
A je ona iz kulture še vedno privezana za radiator ?
Eos_5
10. 10. 2023 15.52
+3
Femicid se sliši kot sprej proti nečem :) Ok šalo na stran, dejte uvest kakšne teste za bodoče poročene. Veste koliko otrok trpi ker starša vztrajata. Saj vem da vam je vseeno.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.55
-3
Vse je sam denar. In rušenje žlahtnega patriarhata. Predatorke plenijo. Pred 5 minutami sem jo videl v Merkatorju z kartico SOS.
stumfeta
10. 10. 2023 16.10
+1
Rušenje žlahtnega patriarhata. Ajaaaaaaaa, ne gre za to, da dejstva ne bi držala, gre za to, da je to kar se dogaja v patriarhatu ok. No, pa smo prišli do bistva.
zapiramvamustaaa
10. 10. 2023 15.39
+0
To bi rable bit smrtne kazni za varanje za oba spola seveda.Pa bi vidli kako bi se ljudje imeli resnično radi.Ne pa zdaj to zezanje bi pa ne bi pa spremeni se pa dolgčas mi je pa rabim nov izziv bla bla bla.
stumfeta
10. 10. 2023 15.48
-2
Če te nekdo vara greš stran. Ne pa ubiješ nekoga. In te ženske niso varale nikogar. Samo stran od nasilja so želele it.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.51
+0
Stran ja, z stanovanjem dedca seveda. IN dobrim avtom in drakonsko preživnino. Pa še v kazensi pragon ga spravit z krivo ovadbo za naslednjih 30 let. In situacija je POPOLNA.
stumfeta
10. 10. 2023 15.56
-1
Macu Picu, podtikaš, da huje skoraj ne moreš. Ovadbe je treba dokazat. In samo ti in tebi podobni tukaj gor skočite v luft in trdite, kako se ženski verjame na besedo. Dokazat. Dokaže se lahko pa na cel kup načinov. In niso sodniki in policaji nesposobni, da ne bi prepoznali nasilnega vedenja in retorike. In ne boš verjel očitno, tudi ženske smo lastnice stanovanj. In en dobi ženska akr avtomatičn stanovanja, sploh pa ne preživnine. In tudi preživnina je navzgor omejena. Nehaj podtikat.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.00
-2
Preživnina NI navzgor omejena. Od kod ti te nebuloze?!?
Macu Picu
10. 10. 2023 16.04
+0
Problem je ker se v tej državi krive ovadbe babe ne da dokazat. Zato obstoja tožilska "listina z navodili". Ko bi bili slovenki novinarji z kej bi jo javno objavili. In potem upam, da bi ti muca papala jezik.
stumfeta
10. 10. 2023 16.07
+1
Zvedavi norec, preživnina je omejena navzgor, ker se lahko izplača samo določen odstotek dohodka od osebe, ki plačuje preživnino. Ok? Po zakonu se ne sme človeku vsega pobrat. Ja? Od kod tebi nebuloze, da temu ni tako?
stumfeta
10. 10. 2023 16.09
+2
Problem v tej državi je, da nekateri nekaznovano ženske zmerjate z babami. Krivo ovadbo se lahko dokaže in se jo tudi kaznuje. Lahko prebrskaš v sodni praksi.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.20
-3
Štrumfeta, torej je čisto jasno, da NI omejena navzgor. Če ima nekdo 100.000 EUR mesečne plače, lahko tudi 30.000 EUR mesečne preživnine faše. A je res tolk težko razumet?
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.24
-2
Krivo ovadbo se lahko dokaže? JA, seveda... Kot sem rekel, poznam več deset primerov, ko so moški kasirali ovadbe, ki so jih maščevalne bivše vlagale. Ovadbe zaradi "nasilja", tako, da je človek moral dokazovati, da je bil v času, ko je ona prijavila "nasilje" 200 km stran (s pričami in bančnimi izpiski). ČEz čas je bila ovadba zavržena, ampak tej ženski se ni zgodilo ničesar zaradi krive ovadbe. Pa to ni bila ne prva kriva ovadba z njene strani, ne zadnja. Človek pa je na robu z živci in konstantno ga je strah, kaj si bo spet izmislila.
stumfeta
10. 10. 2023 16.28
+2
Zvedavi norec, očitno ni jasno, da je omejena navzgor. In ne boš verjel, tudi navzdol: "Ta je tudi omejena, in sicer tako navzgor kot navzdol, in sicer v vseh primerih, ko bo o njej odločalo sodišče." Jaz močno upam, da gospod odvetnik Snoj ve, o čem piše. A je res tolk težko razumet, da se omejitev lahko izrazi tudi v odstotkih? M?
stumfeta
10. 10. 2023 16.30
+1
Jjjjjjjjjjja, krivo ovadbo se da dokazat. Če vtipkaš v gugl kriva ovadba in sodna praksa, ti vrže ceeeeeeeel kup zadev ven :) Lepo, da poznaš več deset primerov, kjer naj bi moški kasirali krive ovadbe. Pa očitno niso bile. Ampak zanimivo, kako sam sebe izdaš. Najprej pišeš od desetih primerih krivih ovadb (v enem drugem postu), potem tukaj pišeš o več deset primerih krivih ovadb, na koncu pa samo še o eni :)
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 16.35
-4
Ne, eno sem samo malce bol razčlenil in opisal, drugače jih je pa več deset.
stumfeta
10. 10. 2023 16.43
+3
Zanimivo. Veš kje zadeva pade? V teh več desetih. Namreč. Ljudje lahko poznamo veliko ljudi, tudi z veliko ljudmi se lahko družimo, težko pa več deset ljudi poznamo tako dobro, da se lahko postavimo na eno ali drugo stran pri takih primerih. Problem je pa tudi v temu, da je težko verjeti, da v svojem življenju človek pozna samo take primere, ker veliko ljudi ima sicer popolnoma ok partnerske zveze. V tvojem primeru bi to pomenilo, da poleg službe in uspešnega partnerskega/ družinskega življenja, dejansko veš za več kot samo več deset ljudi v svojem življenju kakšni so in kaj se z njimi dogaja. In pri vsem tem je tvoj dan dolg enako kot pri vseh dugih. Uredujeja :)))))))))))))))))))))))))
anabanana
10. 10. 2023 15.37
+3
Prijaviš nasilje na policiji, pa se nikamor ne premakne, to je katastrofa od policije😶
Macu Picu
10. 10. 2023 15.45
-5
Sej boš dobila točke in tisto neprofitno stanovanje v najem. Ne skrb.
XVXC
10. 10. 2023 15.35
+3
Ok. Spodaj pišete kdo koliko služi. Ena ženska spodaj striktno brani punce. Vse ok. Žensk se ne pretepa. To delajo slabiči !!! Ne obnaša se takole do žensk. Na srečo res ne obstajajo. Moški si želimo samo denar. Moški si želimo samo S 65 AMG Coupe. Punce sedaj veste. Da se ne mučite. AMG
Macu Picu
10. 10. 2023 15.39
-6
Macu Picu
10. 10. 2023 15.41
-6
Ko boš letel zvečer iz svojega stanovanja, ali moral prodat AMG zarad lažne obtožbe se javi !
stumfeta
10. 10. 2023 15.47
+0
Ena ženska spodaj ne brani striktno punc! Če bi ena ženska spodaj branila striktno punce ne bi napisala, da je razmerje spolov na področju zaposlenosti 50:50 in to na komentar, ki trdi, da ženske živimo od denarja moških!
zdravilozavse
10. 10. 2023 15.26
+4
Jaz ne pravim,da so moški kakšne cvetke,ampak tudi ženske niso rožice?Ko pa malo pogledaš kdo na sodiščih dobi za plačevati preživnino in kdo skrb nad otrokom se pa je resno za vprašat,ali so samo moški tisti,ki so povod za sodne obravnave in dodelitve skrbništva in preživnin,ali je morda tudi sodstvo pristransko,ali pa so še katere drugeinstitucije vpletene v sistem,ki se jih ne tiče.No ja,vsak si lahko ustvari svoje mnenje!
Macu Picu
10. 10. 2023 15.31
-4
Točno. Tele služijo na strašnem trpljenju 3000 dedcev letno. Trik sos telefona, društva za nenasilno komunikacijo(večinska lastnica je Štefanija Kučan) in ženske svetovalnice je predatorstvo in plenilstvo na bazi mzandrije in militantenga feminizma, ki se mu v tej družbi ni sposben upreti nihče. Ker sodišča ne delujejo na tem področju, se ljudje pač pobijajo med seboj, tele pa plenijo, plenijo mastno ....
stumfeta
10. 10. 2023 15.37
+2
Na sodiščih dobi preživnino za plačat tisti, ki ne dobi skrbništva! In za skrbništvo se dejansko poteguje manj kot 20 % očetov, preostali se obravnave sploh ne udeležijo! Če raje plačujejo preživnino, kot da bi fizično skrbeli za otroke, potem je to pač njihova izbira in se ni zdej treba pretvarjat, da je situacija drugačna, ker ni.
Zvedavi_norec
10. 10. 2023 15.42
-4
Strumfeta, ne seri. Sodišča so konkretno pristranska v korist žensk.
stumfeta
10. 10. 2023 15.50
+3
Zvedavi norec, ne seri ti. Sodišla niso pristranska, dejstvo je, da moški ne želite poskrbet za lastne otroke. Vse se da najt v sodnih spisih.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.57
-3
Štrumfeta, normalno, saj noben ni nor da bo skrbel za tvoje otroke.
stumfeta
10. 10. 2023 16.06
+4
Moje otroke? Opa, ti tudi kar na osebno raven? Ja čestitam. Torej se strinjaš s tem, da je ok, da moški ne skrbi za lastne otroke, ker mu mama teh otrok ni všeč?
Macu Picu
10. 10. 2023 15.23
-5
Treba se je vprašati. Koliko žensk danes koplje jarke ? Ali pa oprerira težke operacije v K.C ? Bejžte ga strat s tem militnatnim feminizmom ! A ni bilo že dovolj škode v družbi ?
Macu Picu
10. 10. 2023 15.25
-5
Drugi dan delovne dobe pa bi že preganjal ljudi. Pa to ne morš verjet kaj je to v levem jajcu.
stumfeta
10. 10. 2023 15.31
+1
Macu Pci, koliko ženske dviguje vsak dan po 15 12 kilskih otrok v vrtcih?! Koliko ženska vsak dan spuca UKC in ostale zdravstvene ustanove?! Koliko žensk vsak dna preklala odrasle ljudi po 50 kg plus v zdravstvenih ustanovah, v DSO-jih?!
Kollerik
10. 10. 2023 15.47
+0
Macu Picu
10. 10. 2023 15.53
-4
Kolerik baje da je zdaj bolj aktualno v MOL. Lahko si zbereš fantka ali deklico.
Kollerik
10. 10. 2023 16.13
+0
Macu Picu
10. 10. 2023 16.17
-4
Ka da ne . Sej ste jo privezali za radiator. Sam ne vem če jo je kdo od teh ki govorijo da so oni kultiura že odvezal.
zapiramvamustaaa
10. 10. 2023 15.18
+2
Spet se dela iz žensk svetnice in žrtve al kaj?Pejte malo na tiktok da vidite moderne mamice kakšne neumnosti klatijo doma medtem ko so moži na šihtu.Saj ni čudno da se jim zrola.
stumfeta
10. 10. 2023 15.30
+1
Ti delaš iz žensk svetnice ali žrtve. Ti si tisti, ki pri podtikaš, da ženske ne služimo svojega denarja. Kljub mamicam, ki so na MATERINSKEM DOPUSTU, je zaposlenost med spoloma cca. 50:50. In samo podtikaš, ene lepe stvari en znaš o ženskah napisat. Kaj smo torej zate?
Kollerik
10. 10. 2023 15.33
+0
zapiramvamustaaa
10. 10. 2023 15.35
+0
Stumfeta vi ste zame samo ranljive radodajke ki hrepenite po pozornosti in čim ni malo dlje časa po vaše vam postane všeč še tisti ki ga 10 let nazaj niste niti povohale.
stumfeta
10. 10. 2023 15.46
+3
zapiram vrata, vi ste pa zame inceli, ki tipkate iz mamine hiše eno nadstropje pod pritličjem in čakate, da vam servira južno. In ostajate celo življenje na isti razvojni stopnji, ker očitno v desetih letih ne odrastete niti malo.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.18
-3
Tale poženščeni SD privesek bi preganjal moške in očete. Razumem, razumem..... Saj vem da je težko. Ajde Brščić, akcija !
Kollerik
10. 10. 2023 15.33
-1
Macu Picu
10. 10. 2023 15.38
-4
Kaj pa ti gledaš iza vogala ? A si že našel ?
Kollerik
10. 10. 2023 15.48
+0
Macu Picu
10. 10. 2023 15.11
-5
Kdaj se bo pa začelo preganjati krive ovadbe SOS telefona ?
Macu Picu
10. 10. 2023 15.12
-3
Ni samo femicid, je tudi androcid v tej državi. In sos telefon, ženska svetovalnica ter štefanina firma prednjačijo v tem.
stumfeta
10. 10. 2023 15.13
+2
Macu Picu
10. 10. 2023 15.14
-3
Strufeta, lažeš. Prepričaj se na družisnskem sodišču. Vpleten so v pogrom 3000 otrok in družin letno.
stumfeta
10. 10. 2023 15.28
+5
Macu Picu, ti lažeš. SOS telefon ne podaja ovadb na ta način.
Macu Picu
10. 10. 2023 15.35
-4
Seveda jih, točno na tak način, da bi jih vsaka policija in tožilstvo v demokratični družbi moralo preganjati, sodišča pa primerno kaznovati.
stumfeta
10. 10. 2023 15.44
+2
Ne, ni res. Če bi bilo to res, kar trdiš, bi zadeva lahko šla na sodišče brez tega, da se vključi žrtev. To pa ni možno.
karolinakarolina
10. 10. 2023 15.05
+3
Skrajni čas, da se nekaj naredi na tem področju saj je nedopustno, da mora zaradi nasilja in posledično preveč birokracije umreti oseba. Pozdravljam ministrstvo idejo, da se da ogromno narediti, saj je podatek, da se je nasilje v družini povečalo za 20% zelo zaskrbujoče.
Shisui
10. 10. 2023 15.05
-2
96% smrti na delovnem mestu je moških, ampak to seveda nikogar ne briga :)
Kollerik
10. 10. 2023 15.10
+0
stumfeta
10. 10. 2023 15.12
-1
zapiramvamustaaa
10. 10. 2023 15.16
+2
stumfeta...služite vi mojga t..a ne bluzi.
stumfeta
10. 10. 2023 15.26
+1
zapiramvamustaa, ja, svoj denar služimo. In ne samo to, tudi kasneje se upokojujemo, čeprav imamo predpisano nižjo upokojitveno starost. Slovenija ima tudi največ polno zaposlenih mater v Evropi, zaposlenost moških proti ženskam je pa nekje 50:50.